Продавець 4ipok.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
77 відгуків
29000, вулиця Проскурівська, 58, Хмельницький, Україна
+380 (98) 103-23-93
4ipok

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете обміняти або повернути товар належної якості, якщо: - товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей; - товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування; - збережено всі ярлики та заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Зворотня доставка за обмін та повернення товарів Належної якості здійснюється за рахунок покупця. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте на номер +380 (50) 712-27-31 та повідомте про намір повернути товар; - надішліть нам товар транспортною компанією "Нова Пошта" - повідомте номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки (або рахунок) для повернення вартості товару; Після отримання повернення, ми перевіряємо відповідність посилки на відповідність умовам повернення товару. Повернення коштів або відправка іншого товару відбувається протягом 5 робочих днів. Процедура повернення товару Неналежної якості: - зателефонуйте на номер +380 (50) 712-27-31 та повідомте про намір повернути товар; - надішліть нам товар транспортною компанією "Нова Пошта" - повідомте номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки (або рахунок) для повернення вартості товару; Доставка за товари Неналежної якості здійснюється за рахунок компанії (безкоштовно). Повернення коштів за товари Неналежної якості або відправка іншого товару відбувається протягом 5 робочих днів і здійснюється на карту, рахунок покупця або грошовим переказом у відділення логістичних служб Важливо: Обов'язково перевіряйте товар при отриманні у відділенні транспортної компанії. (Якщо товар пошкоджено, складіть акт претензії/відмови у відділенні транспортної компанії у момент одержання). Весь товар перед відправкою ретельно перевіряється та страхується. Якщо перед відправкою товару виявиться брак, товар не надсилається, всі сплачені кошти ми повертаємо на рахунок покупця. З усіх додаткових питань ви можете звернутись за зручним для Вас способом за вказаними способами зв'язку у розділі Контакти.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner